Reklama z tekstem

Do najtrudniejszych zadań podczas tworzenia reklamy z wykorzystaniem Facebook Ads są proporcje tekstu na dołączonej do materiału grafice. Przyjęte wytyczne brzmią sensownie i wydaje się, że przygotowanie reklamy nie powinno przysparzać problemów.

Czasem nie da się bez tekstu

Niestety, jak to często bywa, automatyzacja podczas procesu weryfikacji jest pełna niedoskonałości i wielokrotnie treści są odrzucane (lub ich zasięg jest ograniczany). Pozostaje prośba o ręczne sprawdzanie. Problem polega na tym, że na wynik trzeba czekać, często ponad dobę. W przypadku tak intensywnego okresu jakim jest koniec roku jest to na wagę złota, a komunikat, że przyjrzeliśmy się i uznaliśmy, że zawiera (jednak!) właściwą ilość tekstu potrafi solidnie wkurzyć.

Czas oczekiwania na weryfikację: ponad 24 h

Mimo ponad 3 lat praktyki takie sytuacje się zdarzają i niezwykle rzadko przez błąd w procesie przygotowywania materiału, a przez nie zawsze zrozumiałą interpretację „algorytmu”.

Może Ci się również spodoba